یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

29هفته و 3روز

1392/10/1 15:21
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامانی و بابایی...

الان تو هفته ی 30 بارداریم.نمی دونی چه بلایی سر مامانیت اومده.تمام دستو پاهام قرمز شده و با خارش شدید همراهه.از بس خاروندمشون زخم شده.ناراحت

دارو هم افاقه نمی کنه...شنیدم خارش بارداریه...اونم بعد از زایمان رفع میشه...

اشکال نداره تحمل می کنم بخاطر دخترم...

الان که دارم تایپ میکنم دخترم اینجوری به شکمم ضربه میزنه....

آخ فداش بشم...

مادر جونم الان 3روزه که رفته مشهد...خوشبحالش...زنگ که زدم بهم گفت انشالا سال دیگه با دخترتون بیاینوبعدشم یه عالمه واسه دخترم سوغاتی گرفته...دسته گلش درد نکنه.... زحمت کشیده...

دخترم ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیای و از وسایلت به خوشی استفاده کنی....

راستی این کتابای دخترمه که به مناسبت روز دختر واسش گرفته بودم...به عبارتی اولین کتاب داستانای یسنا جونه...

cimg4390.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
2 مهر 92 21:49
سلااااااااااام شرمنده من یه مدتی نبودم... ماشاالله دخملی بزرگ شده..... سوغاتیهاش مبارک....
آمستریا
24 مهر 92 18:06
یسنا جونی ورودت به دنیای ما مبارک عزیز دلم
آمستریا
20 آبان 92 15:40
خب بگو نی نی به دنیا اومده... آپم...بیا واس نی نی دعا کن
ژينا
23 آبان 92 18:01
رقيه جون ايشالا بارداري راحتي داشته باشي منم بحرانهاي زيادي پشت سر گذاشتم الان وارد هفته 39شدم برام دعا كن