یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

براي دخترم يسنا

بدون عنوان

1395/3/20 23:38
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعده یه مدت طولانی دوباره اومدم تا شیرینی های تورو اینجا بنویسم و ثبتش کنم.

اینقد مشغله های زندگی زیاد شده که اصلا وقت واسه اینکارا نمیمونه...همینطور برنامه ها ی جدی مثله اینستا غیره بلاگفارو جایگزین خودش کرده.

این روزا مصادف شده با ماه مبارک رمضان.و یسنا هم پا به پای ما تا سحر بیداره همچنان مشغوله...

تقریبا تمام کلماتو میتونی ادا کنی...البته شیرین تر و دلنشین تر.تمام شعرا و ترانه هارو کافیه دو سه بار گوش کنی بار چهارم خودت دستوپا شکسته میتونی بخونی...

بعضی از فعل ها رو خیلی جالب میگی..مثلا وقتی میخای بگی بستم  به اولش یه ب اضافه میکنی  میشه ببستم.یا گاهی اوقات که در خواست آب یا غذایی از من داری به جای اینکه بگی زیاد بریز میگی محکم بریز.خخخخندونک

با عروسکات خیلی قشنگ بازی میکنی...دهنشون غذا میزاری باهاشون حرف میزنی بغل

عاشق آب بازی و شنا کردنی.

و همینطور عاشق میکاپ کردنو  گریم...سرمو اگه دور ببینی میری سروقت وسایل آرایشی مامان.همچین موقع ریمل کشیدن مهارت به خرج میدی که انگار 100ساله آرایشگری...

البته با یکم کثیف کاری که عکس آخری هاکی ازین امر میباشد...

ابروهاشوووووووووووووووخندونک

ریمل ابرو کشیده .جای نگرانی نیست.

زیبا

دیروز خاله مهسا یسنارومدل گریمش کرده بود ...همچین لم داده بودی که بیا و ببین.خاله مهسا دوست مامانی همش نگران این بود که مبادا تکون بخوری کارش خراب شه.چون مدل واسه امتحانش بودی.ولی من این اطمینانو به مهسا دادم که خیالت جمع باشه اگه این یسنایی که من میشناسم تکون بخور نیست...و همینم شد...

موقع گریم کردن انقد خوشگل ژست گرفته بودی که من حیفم اومد ازت عکس یا فیلم نگیرم...

اینم از گریم نهایی دختر نازم...که نتیجه ش خاله مهسا نمره ی اول و گرفت...با نمره ی97  نمره اولی شد...

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ساعت نیک
30 خرداد 96 8:55
یسنا پیشو چه ناز شده. هزار ماشالله. خدا نگهدارش باشه. خواهش می کنم از محصولات ساعت نیک که برای اتاق کودکان طراحی شده دیدن کنید. برای دیدن همه محصولات می تونید از لینک فروشگاه که تو وبلاگ هست استفاده کنید. مطمئن هستم خوشتون میاد. اینها کار تولید کننده ایرانی هست. حمایتش کنیم. مناسب برای هدیه و سیسمونی و اتاق کودک و نوجوان هست و همچنین مدل هایی که برای آشپزخونه و هال خوبه. برای دیدن همه محصولات از لینک فروشگاه تو وبلاگم استفاده کنید. مرسی