یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

15/3/92. سه ماه و سه هفته

1392/4/19 22:12
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانو بابا

امروز داشتم تو نت پرسه میزدم که چشمم افتاد به چنتا از وبلاگهایی که مربوط به نی نی کوچولوهاس...

با خودم گفتم چرا من نتونم واسه عزیز کوچولوی توی شکمم درس کنم....این شد که این وبلاگو به افتخارت ساختم...

امیدوارم وقتی به دنیا اومدیو بزرگ شدی از این وبلاگت خوشت بیاد.میخوام حس واقعی خودم رو نسبت به تو و اینکه در وجودم داری رشد میکنی وبزرگ میشی رو بنویسم....

قلب

امروز شما دقیقا رفتی تو هفته ١٥...

یه ذره حست میکنم...

البته نه اینکه لگد بزنیا...مثله اینه که یه ماهی تو آب داره شنا میکنه...

از بی بی چکی که اعلام کرد شما  میخوای بیای هم عکس دارم...مژه

اینم عکس بیبی چک...

اولین بی بی چکی که اعلام موجودیتت رو کرد...

تا الان خیلی خوب بودی یعنی مامانی رو اصلا اذیت نکردی...نه ویار دارم نه چیزی... به امید خدا انشالا تا آخرش همین طور پیش بره عالی میشه...همه چیو سپردم دست خدا...

فقط وقتی کارای خونه رو انجام میدم کمرم میخواداز وسط به دو نیم بشه...کلافه

که اونم با استراحت رفع میشه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دختر دایی
23 اسفند 92 18:14
عکسهات خیلی نانازه اشنگه