یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

لذت مادر شدن

1392/4/21 15:37
255 بازدید
اشتراک گذاری

 پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

http://tokyo.metblogs.com/archives/images/2007/05/baby.gif

به نظر من مادر شدن یک حس وصف ناپذیر و متعالی است که از همان بدو دوران بارداری به سراغ هر زنی می آید.ذوق اینکه فردی از جنس خودم در من در حال رشد و پرورش است بی نظیر بود.لذت بخش ترین حس این است که موجود زنده ای در بدنم رشد و از وجودم تغذیه میکندواین برای من یک نوع بلوغ و تکامل است...و من خدا را شاکرم.

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

tahana
12 تیر 92 13:27
سلام عزیزم واقعا این لحطاتیست فراموش نشدنی بعدا دلت تنگ میشه. راستی دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتی کد335روبه20008080200بفرست