یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

بدون عنوان

1394/1/26 18:03
446 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عاشق بادکنکه

یه شب به اتفاق دوست بابایی برای شام بیرون رفتیم....یسنا اینقد ساکت کنارمون نشسته بود که صاحب  رستوران متوجه حضور یسنا نشد....

برعکس یسنا ،دوست بابایی، عمو رحیم یه گل پسر داره بنام محمد مهدی که از دیوار راست بالا میره....شام که خورده شد موقع رفتن آقا یه بادکنک به محمد مهدی میده....مام که منتظر بودیم بعدیشو به یسنا بده دیدم نه بابا

خبری نیس....

منم که نمیتونستم ساکت بشینم  به آقاهه گفتم پس بادکنک دختر من چی میشه....

آقاهه برمیگرده میگه مگه بچه ی دیگه ای هم هس.....

گفتم په ن په ....

دیگه بادکنکروووو گرفتم واسه دخملم

اون عکسای بالایی ماله بعده اینکه از بیرون اومدیم بید...

اینقده ذوقید یسنا جون

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان صفورا
27 فروردین 94 1:49
ای جوووووووووووووووونم چه ناز ماشالا
مامان دلنیا
27 فروردین 94 11:23
عزیزممممممممممممممم فدای ذوق کردنش. دلی ما هم عاشق بادکنکه
مامان آتریسا
29 فروردین 94 10:43
مرسی که به ما سرزدید.دخترشیرین وبانمکی دارید.خدابهتون ببخشه
مامان روژینا
2 اردیبهشت 94 8:27
ای جونم چه دخملی شیرینیبخورمت جیگرم مرسی که به ما سرزدی عزیزم
آمستریا
5 اردیبهشت 94 20:01
گودو گودو چقد ناز داره.. دلم میخواد همین الان یهویی محکم بغلش کنم
آمستریا
5 اردیبهشت 94 20:01
خدا براتون حفظش کنه آجی
سحر
27 خرداد 94 21:42
اووخخییی بیارینش اینجا براش استخر بادکنک درست میکنیم