یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

متفرقه های 16و17ماهگی

1394/1/19 22:46
602 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای نازم امروز شما 1 سال و 6 ماه و 3 روز سن داری که واست مینویسم عزیزم

اول از همه با3 روز تاخیر18ماهگیت مبارک کوچولوی من....بوس

تو اين چند وقته زياد به وبلاگت سر نزدم و مطالب و عكس نزاشتم اخه ماشالله شيطون بلا شدي. و اینترنتمون هم مشکل پیدا کرده بود....

عزیزدلم شما کاملا میتونی  راه بري ، گوشيه من بيشتر وقتا دست شماست و ميتوني باهاش كار كني.عاشق حمام و اب بازي هستي  و وقتي ميري تو حمام از خوشحالي جيغ ميكشي.

عاشق تيتراژ پاياني فيلما هستي تا فيلم تموم ميشه تيتراژ ميره بالا اول ي نگاه ب من ميكني و بعد سريع ميري سمت  تلویزیون...وهمینطور عاشق پیامهای بازرگانی.موزيگ ويدیو نگو كه عاشقشي قرتي خانوم تا صدای آهنگ ميشنويي بدو بدو هر جا باشي مياي و دست ميزني و ميرقصيتشویق

هرکاره بدی که انجام میدی تا یکم اخم میکنم انگشت اشاره تو تکون میدی میگی آ آ آ آ

بوس از راه دور بوس از راهه نزدیک بابای کردن هم بلدی ...

شنبه باید واکسن18 ماهگیت زده شه....

عاشق پچ پچ کردنی وروجک

دیگه حضور ذهن ندارم در حال حاضر

فقط میدونم خیلی دوستت دارم دخترم

خیلی خدارو شاکرم به خاطر این لیاقتبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سید مهدی
26 فروردین 94 12:08
شیطون بلا