یسناجونیسناجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

براي دخترم يسنا

تولد 1سالگی یسنا

1393/9/21 22:31
7,268 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با اینکه اولین سال تولد دخترم بود زیاد شلوغ بازی نکردیم...

یه جشن کوچیک خانوادگی  برای دخترم گرفتیم که شب به یاد موندنی بود واسمون

زیاد نتونستم عکس بگیرم بیشتر فیلم گرفتیم تا عکس....

این عکسهارو هم من از طرف خودمو محمدجواد بابای یسنا خانوم واسش درست کردم....

می خواستم با یه سری از عکساش کلیپ درس کنم واسه شبه تولدش از ال ای دی پخش کنم که شانس بده دخترم لپ تاب هنگ کرده بود....

ولی میزارمشون اینجا تا دخترم بدونه مامانو بابا چقد دوسش دارن....

 

از کیک تولد یسناهم عکس هست که سر فرصت میزارمش....

پسندها (1)

نظرات (2)

سید مهدی
23 آذر 93 12:10
به نظر که خوش گذشته اما من نبودم البته من همون روز تولد یسنا جونو تبریک گفتم بازم میگم تولدت مبارک یسنا جوونم
مامان عطرین
27 آذر 93 19:40
تولد یسنا جونی مبارک